diumenge, 6 de desembre del 2009

Reflexió sobre la reflexió

Mmmmm primer de tot, tot i que no serveixi de res dir-ho per aquí i que no sou vosaltres a qui ha d'estar adreçat això, hauria de demanar disculpes...El to en què us vaig comunicar que anàvem a parlar amb la profe tampoc va ser l'adient per anar a parlar tranquil·lament...Dit això, sí, estic d'acord en què hauríem de demanar disculpes, coma mínim jo ho faré, perquè tot i que segueixo pensant que aquest any ha exercit una labor docent bastant nefasta (i això és una opinió) no es mereix que posem en ella tota la nostra frustració. Ara bé, tampoc es coherent haver-li dit a aquesta santa dona tot el que li vam dir i no parlar amb el profe de mates...No sé, hi ha bastants coses que no trobo coherents. Per exemple, per què ningú es queixa al professor de Biologia de la velocitat a la que dona apunts? Per què no es queixa ningú al Pere de que no veiem el sentit didàctic de la seva assignatura? Consideor que és un problema d'autoritat. Crec que el fet que aquesta dona fos dèbil (sense voler ofendre) en comparació amb la resta de professors ha fet que fos un blanc perfecte per desfogar-se. I m'incloc el primer ja que, tot i que no volia ni de lluny iniciar una guerra contra aquesta dona ni vilipendiar-la d'aquesta manera, les meves formes no van estar del tot correctes i podia semblar això, entre altres coses degut a certs comentaris que vaig realitzar dels quals no estic gaire content.
Dit això...Torno a dir, el millor seria, ja que anem tant de queixar-nos...per què nassos no ens queixem d'altres assignatures? Lògicament, des del respecte al professor, etc, etc ,etc, etc, però...només veieu una manca didàctica en Socials? No sé, potser ara que queda poc tampoc és el moment de queixar-se de determinades coses, però...com amínim, reflexionem una miqueta...Som estudiants, tenim tot el dret del món a queixar-nos si trobem que alguna cosa no rutlla. No sé vosaltres, però jo no he pagat mé de 800 euros per ara trobar-me amb tot això i no dir res... i torno a dir que no em sembla gens correcte com ens vam comportar amb aquesta dona, com a mínim jo, però...són dos coses diferents, tot i que una pugui portar a l'altra.
Res més, senyores i senyors, que acabeu de passar un superpont de deures fantàstic i que l'esperit de Vigotsky sigui amb vosaltres (maleït constructivisme... XDD)
AdrI

1 comentari:

  1. L'altre dia estavem parlant i vam arribar a una conclusió:
    Té dallonsis (o més) que havent après tot el que hem après de fraccions, decimals i tota la pesca, tinguem possibilitats de suspendre l'examen...TELA

    ResponElimina