dijous, 3 de desembre del 2009

Empenediment? no és la paraula...

Hola a tots! Aquest escrit es simplement una reflexió duta a terme ahir després de la xerrada amb la professora de socials...
Després de la gran protesta i manifestació a la seva classe, el meu grup i jo vam estar parlant amb ella sobre el nostre esquema... Al acabar, la dona ens va dir bé doncs ja podeu marxar.. I quan anàvem a sortir ens va dir, "un segon si us plau! a mi em sembla molt bé que protesteu, però no em sembla bé com meu parlat, no les ofenses que meu fet...". I aquí comença la reflexió... El problema que hem trobo, es que no va caldre que la dona em digues això perquè jo m’hagués adonat que li havíem faltat el respecte! I per altre banda, quan ens va dir "les ofenses que meu fet", sabia a quines ofenses es referia!
Vaig intentar excusar-nos com a grup classe, dient-li que majoritàriament el que ha passat avui, era una bombolla, que va exclamar l'any passat a didàctica general, i que aquest any, m'estranyava que no hagués esclatat abans (realment M'EXTRANYA!).
Per altre banda el que més em fot, es que quan vam muntar aquell rebombori a classe, la dona ens va escoltar (ja es molt), I A MES A MES ens va fer cas i va dir que pensaria com modificar aquesta programació que s'avia muntat! Llavors... perquè hi va haver gent que li va seguir llençant punyals enverinats com...: "es que hi ha a professors que no saben ni el que tenen que ensenyar", o "estem a la universitat i ni els professors d’aquí saben estructurar-se la feina", etc. PER QUE? Per què em de quedar com mal educats?

Vam protestar, ens van escoltar i a sobre ens van dir k intentarien canviar! Que penseu que hagués fet el Pere de mates en aquesta situació: "es la meva classe i la dono com em surt dels ous, qui no estigui content aquí està la porta!", o algú o dubta??

Bé, ara que he mostrat la meva indignació respecte a aquest tema, faig una crida finalment a que dimecres vinent, la primera cosa que fem a la classe de socials (quan ens serà desvelada la nova programació que haurà fet la professora), li demanem una disculpa general del grup dient que realment vam dir el que pensàvem, i que això està bé, però que possiblement o vam utilitzar les paraules adequades...

I esteu d'acord? que n'opineu? Una abraçada...

4 comentaris:

  1. Quam vam sortir de classe la Gemma i jo ho vam comentar. Está molt bé ue ens queixem i li digue'm que teniem manca de X coses i que seria un gran favor per part d'ella que ens ho ensenyés. Pero la gente de classe, en general, ens vam creixer...i li van dir coses de les que ella no tenia la culpa...jo la veritat no se com va aguantar allà davant, dreta, i callada, escoltant-nos i donant-nos solucions..perque de segur que si haguès estat al seu lloc hauria sortit de la classe desmoralitzada. Que hi ha coses que fa malament? SI, tota la raó. Pero es veritat que li van ficar la culpa de coses que ella no feia ni pot fer es al respecte, llavors perque se li ha de dir?

    crec que un comentari que va fer un company de classe ho resumeix tot: "Esto dicho desde el cariño" (en plan ironia escoltant quins comentaris habia de rebre la dona).

    ResponElimina
  2. No se... jo com a futur professor, m'encantaria que els meus alumnes tinguessin valor per dir-me en que m'equivoco, pq possiblement reflexioni i canvii la manera de fer o estructurar les coses... Però el que no m'agradaria es anar-me'n a casa debatint-me si soc o no soc un bon professor... Mireu-ho amb detenció, la diferencia dels termes es abismal...

    ResponElimina
  3. Dioss Bruno! No sabía que participabas en tantos blogs tío! Como ves, yo tengo el mío propio, y bueno poco a poco me empieza a leer más gente jeje! Oye tío intento ver tu blog de "cuinesdelmon" pero no me lo permite. Creo que desde tu blog me tienes que dar permiso!! Vaaa porfiiiii (pongo pucheritos) permite a tu amigo entrar en tu intimidad jajajajajaj

    Bueno futuros profes, mucho hablar mucho hablar... Espero que cuando seáis profes solucioneis todo este tipo de altercados jejeje

    Un saludillo!!

    ResponElimina
  4. OOO MIRALOO q se qdo preocupado d la charlaaa jajaja
    la verda q a mi tb m da pena d la mujer q ademas el año pasado ya tuvo problemas y todo , debe d tener inestabilidad emocional y se la hemos minado vya....

    ResponElimina